Heippa! Oon maailman huonoin lepopotilas täällä kotioloissa, myönnetään! Makuuasento on jo ihan vieras käsite, vaikka vielä viikko pitäisi lepäillä. Noh iisisti olen ottanut kuitenkin ja näköjään vauva on päättänyt pysyä sisätiloissa vielä toistaiseksi, joten mikäs tässä siis :D En kauheasti ole kuitenkaan poistunut kotoa, paitsi viikonloppuna tehtiin Jonin kanssa extempore visiitti ystävien synttäreille, ja kukaties ensi viikonloppuna uskalletaan ehkä lähteä Pietarsaareenkin yhdeksi yöksi. Hurja! :D

Kuitenkinnn, tässä kotona hengatessa on välillä toooodella tylsää, kuten nytkin, ja päädyinkin selailemaan vanhoja kuvia koneelta ja ajattelin nyt lisätä tänne eräänlaisen aikajanan, siitä miten olen muuttunut vuosien varrella :P

Näitä kuvia on aika suppeasti, sillä rakas puolisoni päätti hieman ''korjailla'' vanhaa konettani ja kaikki vanhemmat kuvat menikin sitten siinä samassa kivasti... :D

Untitled%2011-normal.jpg

hahaa löytyi yksi vauvakuva sentään! Tässä tiivistyy kivasti mun taiteellinen olemus :D

Untitled%204-normal.jpg

Ja tähän kuvaan tiivistyykin sitten kaikki mun älylliset ja sosiaaliset taitoni... tää vois olla joku meme....

Untitled%201-normal.jpg

Noniin hieman kauemmas, tässä oon iloisana juuuuri päässyt ripiltä. Eli 15-vee ja kulmakarvat tuuheina, jeah!

Untitled%2028-normal.jpg

AAa tuo rakas paskakasaskootteri oli parasta kesissä! 15-17- vuotiaana kesät meni todellakin täysin tuon päällä <3 Se hajos tosin joka vuosi ihan totaalisesti ja sen korjailu tuli varmasti lopulta maksamaan enemmän kuin ite koko skopo :D

Untitled%2018-normal.jpg

jepjep...tais olla välipuistorock vuonna 2006? Tuon kikkelin tarinaa en kyllä muista :DD

Untitled%2016-normal.jpg

Toinen sangen järkevä kuva samalta kesältä :D Hajoan joka kerta kun näen tuon pupun ilmeen! MIKSI!? mutta tosiaan, taidan olla 16 v.

Untitled%2029-normal.jpg

Bulgaria, Sunny beach 2006 (?)

Untitled%2015-normal.jpg

Superduudsonifanit! Tässä ollaan Hyllykallion Prisman pihas, oltiin Duudsoneiden nimmarikeikalla. Niissä kierrettiinkin sitten ainakin muutama vuosi :D

Untitled%2014-normal.jpg

ihgut. Johonki bilettämään lähdössä siis...

Untitled%2023-normal.jpg

17-vuotiaana luultavastiii...

 

Untitled%2017-normal.jpg

Tässäkin kai 17-v. Tää on otettu Jurvassa, kun olin siellä opiskelemassa kuva-artesaaniksi. Neljä kuukautta jaksoin siellä olla ja sit meninkin talouskouluun Lapualle ja loppu onkin historiaa !... mut hiukset on kivan pitkät ja kivan väriset.

Untitled%2024-normal.jpg

Otin tän kuvan samana päivänä kun täytin 18! aa mä muistan. Mentiin Onnelaan keskellä viikkoa ja se oli niiin kamalaa :D ja mun kulmakarvat on myös kamalat...

Untitled%2026-normal.jpg

ja tää oli joku hetken mielijohde...Jos nyt saisin valita toisin, niin ois jäänyt läväri ottamatta, siitä jäi typerä kolo mun kulmakarvaan -__-'

Untitled%2025-normal.jpg

19-vuotiaana. Omassa 26 neliön yksiössäni ja Lola kainalossa. Lolalle jouduin etsimään uuden kodin myöhemmin. Aikani ei riittänyt sille ja se ei oikein sopeutunut olemaan ainut koira :<

Untitled%2012-normal.jpg

Koulussa sekoilua. Jäätävä muija....huhhuh

Untitled%203-normal.jpg

Kouluretkellä taas. Veikkaisin että oon 19-vuotias. ja mä en tiedä mikä tuon mun tukan tarina on...se on hirveä!! :D

 

Untitled%2010.jpgiii-normal.jpg

Ah alkaa näyttää jo ihmiseltä :D Näihin aikoihin mulla alkoi olla Jonin kanssa vähän shutinaa ;)

ii-normal.jpg

nuo silmälasit on muuten hukassa....

uuu-normal.jpg

Mun ärräntäti ura ei oikein ottanut tuulta siipiensä alle, mutta kyllä vuoden verran pyörin mukana.

Untitled%2020-normal.jpg

Punapääkesä. Oli kyllä rasittavaa värjätä jatkuvasti!

Untitled%20iii-normal.jpg

Krouvarinkadun asunnolla Ampan kans :P

Untitled%2012.jpgiiii-normal.jpg

Jotain asukuvaa. Vitsi rakastin tuota kämppää!

iiiii-normal.jpg

Tässä vaiheessa oon ollu hoikimmillani! En nyt mikään laiheliini silloinkaan, mutta melko normaalimitoissa. Nyt tilanne on taas lähtenyt noususuhdanteiseksi...

Untitled%208-normal.jpg

Tämä onkin jo toissakesältä.

Untitled%205-normal.jpg

Viime kesän Helsingin reissulta! Oli ihanaaaa <3

019-normal.jpg

ja lopulta...tänään !