Hellurei! Eli siiiis sain blogihaasteen Hensalta (http://pienityttomaailmalla.blogspot.fi/) ja tarkoituksena olisikin nyt kertoa kuvien kera viidestä arkipäivästäni, olivatpa kuinka kuivia tahansa :D Eli viisi kuvaa viitenä päivänä!

ja minä en haasta ketään, koska ei ole enää ketään haastettavaa :D

Harmi vaan, että mun muisti on kuin kultakalalla ja oon unohtanut kuvata aika oleellisia hetkiä päivittäin :D mutta eikö nää epäoleellisetkin hetken oo ihan kelvollisia, arkeahan nekin ;)

Day 1 perjantai

Untitled%201-normal.jpg

Well hello there. Aamuni ovat alkaneet kuluneella viikolla juurikin näin. Joni on mennyt jo viideksi aamuvuoroon ja minä olen jatkanut uniani, aamulla herään Lyytin hypnoottiseen tuijotukseen :D

 

010-normal.jpg

Oon tainnut jaksaa meikata lähes joka päivä tällä viikolla :o Tämä mun meikkausoperaatio onkin yleensä vähän pitkäkestoisempi prosessi, sillä AINA jokin menee vikaan ja joudun aloittamaan lähestulkoon alusta, en kestä jos esim. toinen kulmakarva näyttää loppuvan puoli milliä aikaisemmin kun toinen :D Tähän meikkaushetkeen kuuluu toki myös youtubesta Pewdiepien pelivideoiden taustalla pyöriminen :P

 

008-normal.jpg

Sain Jonilta joululahjaksi tämmösen ushkomattoman frendit-boksin, missä on kaaaaaiiiikki frendien jaksot <3 Näitä oonkin kattellut ahkerasti, kun oon odotellut Jonia töistä kotiin :) Onhan nämä kaikki jaksot nähty jo sata kertaa, mutta frendeissä se hienous onkin siinä, että niihin ei voi kyllästyä!

 

016-normal.jpg

Mekkojaaaa! Jonin synttärilahja mulle oli tämä, eli sain ite ettiä netistä mekkoja tietyllä summalla ja tilata <3 Harmi vaan, että noista mekoista vain yksi mahtui päälle. Mutta oon päättänyt, että viimeistään loppukesästä loputkin mahtuu. Eli en palauttanut yhtäkään :P ja nämä siis reippaana hain postista kävellen, matkaa tuli ehkä kilsa ja olin muka aivan kuollut kun pääsin kotiin :D

 

001-normal.jpg

Ja oleellisten kuvien puuttumisella tarkoitin nyt tätä, eli siis lähettiin perjantaina vielä yhtäkkiä Keskiselle! Otin nyt kuvan muutamasta ostoksesta, kun en paikan päällä tajunnut ottaa yhtäkään fotoa :D Eli keittiöön löytyi iso taulu, seinä on huutanut tyhjyyttään muutosta asti, mutta eipä huutele enää! ja nuo söpöt ballerinat sain myös ^^ Mulla on vaan maailman kamalin lättäjalka ja ballerinat näyttää lähinnä naurettavilta näissä räpylöissä :D Ostettiin me toki muutakin, mutta en nyt aatellut mitään pesuaineita kuvailla :D