Maanantai 14.4 (synttäripäivä hihiii)

Tein tämän nyt jo aika aikaisin, mutta eipä mulle illalla enää mitään ihmeempiä tapahdu :D

002-normal.jpg

Tänään syötiin perunoita ja jauhelihakastiketta. Een haluis kehuskella, mutta teen ihan sikahyvää kastiketta! todellakin :D

isä tekee silti aina sata kertaa parempaa <3

042-normal.jpg

Joni lähti reippaana ja iloisana iltavuoroon :D <3 Minä kaiholla hyvästelin taas rakkaani...sekä auton...!!

Aina kun en jaksa viedä Jonia töihin, kuluu loppupäivä tuskaillessa, kun ei pääse mihinkään :D

 

IMG_1666-normal.jpg

Romanssi on soinut mun päässä koko viikonlopun, tosin Railion esittämänä. Pietarsaaressa kaveri sanoi, että tämä on ainut oikea versio ja muita ei hyväksytä :D Leiffiä siis! Aivan tippa linssissä tätä saa kuunnella aina kuitenkin :D

 

IMG_1589-normal.jpg

Kuvailin masua vähän eri kulmasta. Samalla rikoin kamerani taas vaihteeksi. Se lensi komeassa kaaressa lattialle ja objektiivi sanoi tietty itsensä irti. TAAS! >:(

Tästä pötsistä voisin sen verran mainaista, että huomenna tulee täyteen rv 38! ja mä oon niiiin valmis synnyttämään jo :D Vauvan selkä ja peppu tuntuu vasemmalla puolella napani vieressä pinkeänä möykkynä, ja se alue on tosi arkana koko ajan.

 

IMG_1668-normal.jpg

Porukat kävi kahvilla ja toi mulle orvokkeja. Uusi yritys siis leikkiä viherpeukaloa, kun viimeksi viikko sitten istutetut kukat kuolivat kahdessa päivässä :< Aika kärsineiltähän nuokin jo näyttää mun runnomisen jäljiltä :D

Vielä pitäis mennä lenkille ja kehitellä jotain iltapalaa (muutakin kuin kakkua :D)