Hensa (http://pienityttomaailmalla.blogspot.fi/) ja Katja (http://mamaleisson.vuodatus.net/) Lähettivät mulle haasteen ja nyt mä vihdoin ehdin siihen tarttua :P aloittakaamme siiis!
(mä vähän yhdistelin noita minulta kysyttyjä kysymyksiä kummaltakin haastajalta) ;)
 
 
Haaste menee näin:
 
1. Jokaisen haastetun täytyy kertoa 11 asiaa itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista
 
Ensin 11 asiaa minusta:
 
1. Minusta tuli äiti, tasan kaksi viikkoa sitten <3
2. Rakastan mekkoja!
3. Olen todella kärsimätön
4. Olen myös todella täsmällinen, usein myös jopa liian aikaisin paikalla :D
5. Vihaan hiekkaa ja jauhoja :D
6. Olen uusien asioiden äärellä usein todella epävarma itsestäni.
7. En kestä näitä ylimääräisiä raskauskiloja! Tahdon ne pois!
8. Mulla on maailman typerimmät yläripset, ne on niin piikkisuorat eikä taivu millään, että taivutteluun menee usein helposti 10 minuuttia :D
9. Mulla on jatkuva makeanhimo :(
10. Olen todella eläinrakas. Oma koiramme Lyyti on tällä hetkellä Lapualla hoidossa, mutta kun saadaan vauvanhoito rullaamaan paremmin ja varmemmin, saadaan Lyytillekin enemmän aikaa ja se tulee kotiin <3
11. Ollaan oltu Jonin kanssa kohta vuosi kihloissa ja mä jo haaveilen, että pääsis pian naimisiin :D
 
Nämä kysymykset minä sain:
 

1. Mistä saavutuksesta olet erityisen ylpeä?

-Ylpeydellä ei ole rajaa kun katsoo tuota pientä tyttöä, joka on mullistanut meidän elämämme aivan totaalisesti <3

2. Pahin pelkosi?

-Pelkään läheisien ihmisten menettämistä. Vaikka väistämättä sekin on joskus edessä.

3. Mikä on lempibiisisi tällä hetkellä?

- Lohtu! Siis se lastensairaalabiisi :D Itkin niiiiin jumalattomasti, kun kuulin sen ekan kerran. Tuli mieleen, että jos en olisi maannut kuukautta sairaalassa, voisi olla mahdollista, että meilläkin olisi pieni pieni vauva, joka tarvitsisi erityistä hoitoa. Sanat kolahti täydellisesti <3

4. Kuka julkisuuden henkilö saa kuolasi valumaan?

- ah, Channing Tatum, Jensen Ackles, Josh Duhamel. Noi nyt ainakin :D

5. Teetkö helposti päätöksiä vai pitääkö tuumata pidempään?

- Yleensä teen päätökset aika nopeasti ja helposti. Tietty on asioita, joita joutuu tuumata väkisinkin kauemmin ja tarkemmin (taaaii voi lykätä huomiseen :D) Joni on sit se joka mua toppuuttelee, jos meinaan tehdä tärkeitä päätöksiä vähän liiankin helposti :D usein saan kyllä sen pään käännettyä samalle kannalle mun kanssa :D

6. Oudoin tapasi?

- hmm..mulla on kyllä kummallisia tapoja vaikka muille jakaa, mutta nyt saan päähäni vaan niitä harmittomimpia. Jonikin aina ihmettelee mun kummallisuuksia, eikä sekään keksi nyt mitään :D ! Noh ainakin kuulemma pidän peittoa typerästi naaman edessä kun nukun, syön mikrohampparista eka reunat, sitten pihvin ja lopuksi sämpylät :D, en kestä kävellä hiekalla paljain jaloin, autolla ajaessa kyttään peilistä jatkuvasti onko mulla silmämeikit hyvin :D niinkuin paami kerran totesi "Älä aina kyttää sitä silimääs!!" :DD noh näitä löytyis vaikka miten paljon...

7. Mikä on eniten käyttämäsi kulkuväline?

- Oma auto, tällä hetkellä melko rupu farmari mondeo, mutta ainakin se kulkee ja on tilava :D

8. Lempitavarasi ja miksi?

- Kamera. Vanha järkkäri otti ja lensi lattialle, objektiivi hajosi. Noh tilattiin uusi kamera ja nyt taas kelpaa kuvailla :) On kivaa kuvata ihmisiä ja paikkoja, missä ollaan käyty. Usein tulee katseltua vanhoja kuvia ja muisteltua tarinoita niiden takaa.

9. Lempiruokasi?

- Kana on aina hyvää..ja pitsa... :D

10. Jos saisit nyt käyttöösi vuorokaudeksi 10 000 euroa rahaa, mitä tekisit niillä?

- Shoppailisin niiiin maan perkeleesti! Tulis uusia vaatteita koko perheelle ja huonekaluja ja eikö tuolla jonkun autonkin sais vielä :D

11. Tulevaisuuden haaveet?

- Haluan nähdä kuinka pieni tyttömme kasvaa ja kehittyy ja oppii uutta, haluan olla hyvä äiti. Tahdon joskus vielä löytää sen mulle oikean työpaikan, tahdon matkustella, tahdon omistusasunnon ja terveen elämän perheelleni <3

 

Uudet haastekysymykset ovat tässä:
1. Mistä pidät eniten ulkonäössäsi?
2. Jos muuttaisin ulkomaille, missä maassa tahtoisit asua?
3. Mitkä ovat kaksi parasta luonteenpiirrettäsi?
4. Entäpä kaksi huonointa?
5. Millainen olet kännissä?
6. Lapsuuden haaveammattisi?
7. Millainen on unelma-asuntosi?
8. Millainen olet suuttuessasi?
9. Tuletko helposti mustasukkaiseksi?
10. Kadutko mitään, mitä olet tehnyt/jättänyt tekemättä?
11. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
 
Haastan Paamin ja Sinin !
 
041-normal.jpg
 
001-normal.jpg

Iiihanaa päivää kaikille! Ulkona on niin hyvä keli, että me lähdetään tänään testaamaan vaunuja ensimmäistä kertaa! :)