Heippatiheii. Ajattelin taas tehdä pikaisen tilapäivityksen masusta :D Huomenna pamahtaa täyteen rv 39+0 ja mä olen niiiiin rikki! Ehkä n. neljä päivää sitten, keskellä yötä räjähti päälle aivan uskomattoman kovat liitoskivut! Ne aikaisemmat pienet lonkkakivut ei ollut yhtään mitään näihin verrattuna. En siis todella meinaa enää päästä ylös sängystä/sohvalta/tuolilta/MISTÄÄN! Käveleminen on joka askeleella aivan jumalattoman tuskallista ja näytänkin lähinnä siltä, kuin mulla olis keilapallo jalkojen välissä tai rautakanki perseessä :DD Kävin jo synnärilläkin näytillä, kun oletin ettei näin kova kipu oo enää normaalia. Käskivät ottaa panadolia ja lepäillä. Voi iesus!

Mulla on ollut nyt myös jo viikon verran ihan tosi kummallinen fiilis :o Sitä on hirveän vaikea kuvailla, mutta sellainen poissaoleva, kevyt ja unenomainen tunne valtaa mut välillä ihan täysin, se saattaa kestää ihan pienen hetken, mutta tulee monta kertaa päivässä. Oon ajatellut sen johtuvan hormooneista tai lähenevästä synnytyksestä. Mutta siis ihan typerä olo koko ajan :D

rv%2038%2B5-normal.jpg

38+5

No mutta oli siinä synnärillä käynnissä muutakin! Lääkäri totesi kohdunkaulaa olevan n. 1-1,5 cm jäljellä ja kohdunsuu auki kahdelle sormelle. Hänen mukaansa synnytys olisi todella lähellä. Makoilin käyrilläkin puolisen tuntia ja ihan minipieniä supistuksia piirtyikin... Lääkäri teki myös vauvalle painoarvion ja sai tämän hetkiseksi painoksi 3,2 kiloa. Ultratessa selvisi myös, että ainakin sillä hetkellä lapsiveden määrä oli normaalin alarajoilla, ja sainkin tiistaiksi uuden ajan ultraukseen. Silloin katsotaan onko tilanne edelleen sama. Ja jos lapsivettä ei ole tullut lisää, olisi edessä ilmeisesti käynnistys :o Nyt olenkin koko viikonlopun yrittänyt saada aikaiseksi edes jonkinlaisia supistuksia, ettei tarvisi mennä käynnistykseen, vaan lähtisi luonnollisesti syntymään ja pieniä menkkamaisia jomotuksia oon vaan saanut aikaan :D Kaikki ässät on käyty läpi, ei auta lenkkeilytkään, eiiikä portaiden kävely... ei niin mikään :s Eli jännitetään nyt sitten huomista. Eipä mulla muuta, kiitosnam!

IMG_1811-normal.jpg

Pääsiäisenä kierrettiin näin upeella kokoonpanolla kokkoja kattelemas <3

IMG_1857-normal.jpg

Vanha ja viisas sensei Urho-leijona

IMG_1841-normal.jpg

Käytiin Ruhassa ja samalla Joni sai hommakseen nyppiä meidän mondeosta nastat :D kesärenkaat on kuulemma Ruotsissa...käyhän se näinkin

IMG_1834-normal.jpg

Vietiin Lyytikin jo mun porukoille. Jos tulisikin nopea lähtö synnärille, niin koira on ainakin jo hoidossa :P Kuvassa myös Lyytin superärsyttävä sisko, Ruusa :D

IMG_1830-normal.jpg